Intrebari frecvente

 

 

1. Cum pot plasa o comanda?

Etapele plasarii unei comenzi le gasiti la sectiunea Cum Cumpar?


2.Care este comanda minima?

Nu exista limita de comanda minima.

Insa, in cazul in care produsele din cosul de cumparaturi nu depasesc valoare de 25 de lei, percepem un comision pentru comenzi mici in valoare de 3 lei care va refleta cheltuielile de ambalare si procesare.

Acest comision nu  se mai aplica la depasirea pragului de 25 de lei.


3.Care este costul transportului?

Costul transportului* pana la dvs variaza de la 0 la 15 lei astfel:

-          Pentru comenzi mai mici de 100 lei, valoare transportului  este de 12 lei cu Posta Romana si 15 lei cu Curierul Rapid.

-          Pentru comenzi mai mari de 100 lei, transportul este gratuit cu Posta Romana si cu Curierul Rapid**.

-          In Timisoara nu percepem costuri de transport. Comenzile din Timisoara ce depasesc valoarea de 100 de lei sunt livrate gratuit la domiciliu in maxim 2 zile lucratoare de la data plasarii comenzii. Comenzile mai mici de 100 de lei se vor ridica de catre dumneavostra de la depozitul nostru de pe strada Eneas.

Informatii complete despre conditiile de transport gasiti aici.

*In perioada promotiilor pe site, valoarea costului de transport este posibil sa varieze conform conditiilor promotiei active. Verificati care este costul transportului accesand pagina Reducerilor (aceasta pagina este activa doar in perioada reducerilor).


 

. In cat timp va ajunge coletul la destinatie?

Produsele vor ajunge la dvs in 1-5 zile lucratoare in functie de curierul ales de dvs la plasarea comenzii:

-          In cazul livrarii cu Posta Romana, coletul va ajunge la oficiul postal de care apartineti in termen de 3-5 zile lucratoare. Veti primi o instiintare in cutia postala cu informatii despre coletul dvs. Cu aceasta instiintare va trebuie sa mergeti la oficiul postal specificat si, cu cartea de identitate, veti putea ridica coletul. In acest caz adresa de livrare trebuie sa coincida cu adresa din cartea dvs de identitate. In cazul in care acestea difera va recomandam sa solicitati livrarea la oficiul postal cel mai apropiat de dvs si sa completati la adresa POST RESTANT urmat de numarul acestui oficiu, localitatea si judetul.

-          In cazul livrarii prin Curierul Rapid, livrarea se face la adresa specificata de dvs, de luni pana vineri ( sau chiar sambata in cazul localitatilor din zona 1) si va dura 1-3 zile lucratoare de la plasarea comenzii.


5. Cum pot modifica o comanda deja plasata?*

- Pentru a adauga produse comenzii dvs, plasati o noua comanda si specificati la observatiile acesteia faptul ca doriti sa o cumulati cu comanda anterioara (si completati numarul comenzii deja plasate).

- Pentru a sterge anumite produse din comanda dvs, contactati-ne la 0724260048 sau la 0723430540.

- Pentru a modifica adresa de livrare trimiteti in cel mai scurt timp un e-mail cu noua adresa la comenzi@miidemargele.ro .

*Toate modificarile la comenzile deja plasate se vor face in cel mai scurt timp, maxim 12 ore, pentru a evita situatia in care am predat deja comanda dvs transportatorului.


6. Pot returna produsele primite?

Desigur. In termen de 10 zile de la primirea coletului, printr-o informare in prealabil, puteti trimite produsele retur, in ambalajul in care le-ati primit. Dupa primirea produselor de catre noi, va vom achita contravaloarea acestora prin transfer bancar sau prin alta metoda solicitata de dvs.


7. Caut un produs anume pe care nu-l gasesc in magazin.

In cazul in care nu gasiti anumite produse in magazin, trimiteti un e-mail pe comenzi@miidemargele.ro si noi va vom raspunde cu termenul de livrare al acestora.


8. Unde gasesc tutoriale handmade?

Pentru noutati si tutoriale handmade accesati pagina noastra de facebook.


9. Unde imi spun parerea despre produsele Mii de Margele?

In pagina fiecarui produs aveti posibilitatea de a complete cu opinia dvs. Completati numele dvs, opinia si dati un calificativ produsului de la BUN la RAU.


10. Cum aplic un cupon de discount pe care il detin?

In cazul in care detineti un cupon de discount, accesati Cosul de Cumparaturi si completati codul cuponului de reducere la sectiunea Aplicati un cupon de discount de la finalul listei produselor din cos.

In cazul in care intampinati probleme la aplicarea cuponului, va rog contactati-ne la 0724260048.


11. Cum obtin discount pe site?

In functie de valoarea cosului de cumparaturi, va oferim discounturi de 10-15%. Detaliile le gasiti la sectiunea Vanzari en-gros.

In perioada promotiilor, discounturile sunt afisate in pagina Reducerilor (aceasta pagina este activa doar in perioada reducerilor).


12. Cum pot plati produsele comandate?

- Ramburs la primirea coletului.

- Prin transfer bancar. Selectati modalitatea de plata prin transfer bancar si veti primi un e-mail cu contul bancar in care puteti efectua plata.

- Prin paypal. Selectati modalitatea de plata prin transfer bancar si veti primi un e-mail cu informatiile despre plata prin paypal.

- pentru clientii din Timisoara plata se va face la primirea coletului.


13. Am probleme la primirea coletului.

- Daca ati solicitat livrarea prin Posta Romana, contactati-ne pentru a primi codul de identificare al coletului.

- Daca ati solicitat livrarea prin curier rapid, folositi codul AWB primit prin e-mail.

In oricare caz ne puteti contacta pentru rezolvarea problemei la 0724260048.


14. Unde imi pot vinde bijuteriile confectionate manual?

- Creati-va conturi in mall-urile virtuale romanesti si internationale: Etsy, Ebay, AliExpress, Crafty, Breslo; aceste conturi, in schimbul unei sume lunare, va dau posibilitatea creerii unui magazin personal cu produsele dvs.

- Afisati produsele dvs pe pagina de facebook.

- Construiti-va un blog gratuit folosind platformele: Wordpress, Blogger

- Creati-va site-ul dvs personal. Contactati-ne pentru a afla cum, la 0724260048


15. Pot face link exchange cu magazinul Mii de Margele?

Da.

Obtineti si un cupon de 10% pentru prima dvs comanda pe site.

Detalii gasiti la sectiunea LINK Exchange.


16. Toate produsele din cosul meu de cumparaturi sunt bifate cu rosu. Cum Comand?

Butonul X rosu permite eliminarea produselor din cosul de cumparaturi.

Cele 3 stelute negre de la finalul descrierii produsului indica ca ati depasit stocul disponibil de comandat.

In acest caz reveniti in pagina produsului marcat cu 3 stelute si modificati cantitatea la stocul maxim disponibil.